Tuesday, June 30, 2009

Tahniah SMK Benut


30 Jun 2009
– Keputusan Rasmi Pertandingan Festival Pendidikan Sains dan Teknologi Daerah Pontian yang diadakan di SMK Dato’ Penggawa Barat pada 25 Jun 2009 telah berjaya memperolehi kemenangan kepada SMK Benut.

Dua pertandingan yang disertai, iaitu ‘Cooking With Nature’ diwakili oleh M. Sharazif Bin Baharuddin (3 Ibnu Rusyd), Siti Shahrunniza Binti Kasbolah (3 Ibnu Rusyd), Nur Ashikin Binti Kosnin (3 Ibnu Rusyd) manakala pertandingan ‘Solar Car Race’ diwakili oleh Andy Shaiful Bin Aziz (5 Ibnu Sina), Syazwan Bin Baharuddin (5 Ibnu Sina) dan Joseph Ho Zu Xu (4 Ibnu Sina).

Kedua-dua pertandingan tersebut telah berjaya mendapat NAIB JOHAN. Mereka juga berjaya mewakili Daerah Pontian ke peringkat Negeri yang akan diadakan di Pasir Gudang, Johor pada 6, 7 dan 8 Julai 2009. Semoga kecemerlangan berjaya dicapai nanti. Insyaallah.

Ucapan terima kasih kepada Guru Pembimbing, iaitu Encik Mohdd Nor Firdaus Bin Ngamar, Puan Hajah Azhariah Binti Omar, Cik Noormawati Binti Mohd Rasif dan Puan Siti Salyena Binti Pungut.

Warga SMK Benut mengucapkan syabas dan tahniah atas kejayaan tersebut.

No comments: