Sunday, November 2, 2014

PERHIMPUNAN PENUTUP 2014: Penyampaian Anugerah Program Nilam, Petanque, Zero Ponteng dan Majlis Restu Ilmu SPM dan STPM

30 Oktober 2014 : Bagi mengakhiri tahun 2014 di Smk Benut sebuah perhimpunan telah diadakan sebagai simbolik penutupan tirai tahun 2014. Majlis dilangsungkan dengan penyampaian beberapa buah anugerah antaranya Anugerah Program Nilam untuk pelajar-pelajar yang mempunyai bilangan bacaan buku paling banyak. Tahniah diucapkan kepada pelajar yang menerima anugerah dan teruskan membaca kerana membaca itu adalah jambatan ilmu. "We Are The Best".




  

Tahniah! ZERO PONTENG Penghargaan diberikan kepada pelajar-pelajar yang tidak pernah ponteng dan mempunyai kedatang penuh sepanjang sesi persekolahan 2014 berlangsung.  Penghargaan tersebut adalah sebagai motivasi dan galakan kepada pelajar-pelajar lain supaya hadir ke sekolah pada setiap hari sesi persekolahan. Syabas diucapkan dan semoga terus membawa kecemerlangan zero ponteng di tahun-tahun berikutnya. "We Are The Best"


 Syabas kepada Team Petanque SMK Benut kerana telah merangkul tempat ke-3 kebangsaan bagi Piala Grand Final IPT lelaki dan perempuan, Johan Peringkat Daerah lelaki dan perempuan, Naib Johan Negeri perempuan dan Naib Johan bagi acara Terbuka Antarabangsa Port Dickson. Majulah Sukan untuk negara. "We Are The Best"





 




 Majlis Restu Ilmu SPM dan STPM Merestui ilmu dan menghalalkan ilmu yang telah diberikan dan dicurahkan kepada anak didiknya adalah sebagai tanda kasih sayang para guru SMK Benut kepada anak-anak didiknya. Majlis telah disertai oleh guru-guru tingkatan lima dan tingkatan enam bagi memberikan restu dan kata-kata semangat kepada para pelajar sebelum menduduki peperiksaan sebenar. Semoga para pelajar yang bakal menduduki peperiksaan SPM dan STPM akan memperolehi kejayaan yang cemerlang. "We Are The Best"
selanjut sila klik  disini

No comments: