Thursday, November 3, 2011

Jamuan Akhir Tahun KEBIRU 2011



29 Oktober 2011
– Jamuan Akhir Tahun KEBIRU, Pertukaran Guru serta Selamat Bertugas Tuan Pengetua dan Penolong Kanan Pentadbiran telah berjaya diadakan pada hari ini di Hotel Finetree, Batu Pahat. Majlis Salam Perpisahan Pertukaran kepada guru dan kakitangan SMK Benut pada tahun ini turut diadakan pada hari ini, Puan Hajah Azhariah Binti Omar, Puan Maizura Binti Md. Yusof dan Encik Mazlan Bin Ismail. Manakala kehadiran pentadbir baru kepada Encik Mastura Aladdin Bin Masro (Pengetua) dan Encik Selamat Bin Haji Mon (PK Pentadbiran).

Majlis ini adalah kelolaan Jawatankuasa Bilik Guru dan Staf Sokongan (KEBIRU). Jamuan akhir tahun ini bermula jam 12.00 tengah hari.

Sebelum itu, Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP) turut diadakan bermula jam 8.30 pagi dan disampaikan oleh Encik Mohd Esa Bin Dasim (Guru Cemerlang, SMK Benut) bertajuk ‘Lesson Study”. Seterusnya, taklimat khas program ‘School Transformation Program’ SMK Benut pada tahun 2012 yang disampaikan oleh Encik Mastura Aladdin Bin Masro (Pengetua, SMK Benut).

Warga SMK Benut mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada yang diraikan semoga dapat meneruskan perkhidmatan cemerlang di tempat yang baharu.




















No comments: