Sunday, November 21, 2010

Selamat Menduduki Peperiksaan SPM dan STPM


19 November 2010 – Majlis Restu Ilmu Pelajar STPM 2010 telah berjaya diadakan pada perhimpunan khas di Dewan Baiduri, SMK Benut pada 12 November 2010. Pelajar STPM akan mula menduduki peperiksaan STPM pada 23 November 2010.

Majlis Restu Ilmu Pelajar SPM 2010 juga telah berjaya diadakan pada perhimpunan khas di Dataran SMK Benut hari ini. Amanat dan nasihat telah diberikan oleh Encik Hasnan Bin Jaffar (Pengetua, SMK Benut) kepada para pelajar yang akan mula menduduki peperiksaan SPM pada 23 November 2010. Sebelum itu, ucapan terima kasih daripada pelajar kepada guru-guru dan pihak sekolah, iaitu Saudara Nurhairulamri Bin Kosnan (5 Ibnu Rusyd) dan Saudara Joeseph Ho Zu (5 Ibnu Sina). Turut menyampaikan ucapan dan nasihat Puan Afidah Binti Salleh (Guru Kanan Mata Pelajaran Bahasa merangkap Penyelaras Peningkatan dan Kecemerlangan Akademik SPM)

Warga SMK Benut mendoakan kesejahteraan, kesihatan dan kejayaan cemerlang serta tenang dan dapat menjawab semua soalan yang dikemukakan. Pastikan hadir mengikut jadual peperiksaan yang telah diberikan serta mematuhi segala peraturan peperiksaan. Kami yakin anda akan berjaya dengan CEMERLANG dan seterusnya mengharumkan nama diri, keluarga, guru dan sekolah. Insyaallah.





















No comments: