Thursday, August 19, 2010

Program Tadarus, Berbuka Puasa dan Tarawih Bersama Pengarah JPNJ


18 Ogos 2010 – Program Tadarus, Berbuka Puasa, Solat Tarawih serta Moreh telah berjaya diadakan pada hari ini di Asrama (Asli) SMK Benut bersama-sama Tuan Haji Sufaat bin Tumin (Pengarah Pelajaran Negeri Johor) dan turut hadir Encik Abd Rahim bin Lamin (Pegawai Pelajaran Daerah Pontian), Encik Hasnan bin Jaffar (Pengetua SMK Benut) serta pegawai-pegawai dari Jabatan Pelajaran Negeri Johor, Pejabat Pelajaran Daerah Pontian, Pengetua-pengetua Daerah Pontian, PIBG, Tuk-Tuk Batin dan warga pendidik SMK Benut dengan para pelajar asrama.

Program yang bermatlamat untuk mengimarahkan bulan Ramadan, mengeratkan hubungan silaturahim antara asrama dan tetamu khas dari Jabatan Pelajaran Johor dan Pejabat Pelajaran Daerah Pontian dan mengeratkan hubungan antara pihak pengurusan SMK Benut dengan pihak pengurusan Asrama (Asli) SMK Benut.

Warga SMK Benut mengucapkan syabas dan tahniah kepada Jawatankuasa Pengelola kerana berjaya mengadakan majlis ini dengan cemerlang. Semoga para pelajar asrama terutamanya dapat mengukuhkan disiplin keimanan diri.













































No comments: