Monday, July 7, 2008

Tahniah Kelab Silat SMK Benut 2008


4 Jun – 5 Jun 2008, Pertandingan Seni Silat Olahraga peringkat Daerah Pontian 2008, telah diadakan di Dewan Silat Taman Anggerik, Pontian. Pasukan SMK Benut telah memperolehi kejayaan dalam pertandingan yang dianjurkan.


Bagi kategori Seni Tari Silat (Lelaki), Mohd Syafarul Aqmar Bin A.Achok (4 Al Farabi) telah mendapat Johan. Pelajar ini akan mewakili daerah Pontian pada 17 dan 18 Julai di Batu Pahat.


Bagi kategori Seni Turus Silat (Perempuan), pasukan yang terdiri daripada Nur Sabariah Binti Mohd Noh (3 Ibnu Rusyd), Shahrul Bariah Binti Aziz (3 Ibnu Rusyd), Siti Khalijah Binti Panakai (3 Al Farabi) dan Siti Azzura Binti Mohd Noor (3 Al Farabi) telah mendapat tempat Naib Johan.


Seterusnya, bagi kategori Seni Tari Silat (Perempuan), Nur Hanis Binti Mohd Noor (2 Al Farabi) telah mendapat tempat Ketiga.


Ucapan terima kasih diberikan kepada Encik Azmani Bin Md. Maskak yang merupakan Guru Penasihat Kelab Silat yang telah memberikan bimbingan kepada pelajar tersebut sehingga beroleh kejayaan yang cemerlang.


Warga SMK Benut mengucapkan tahniah dan syabas atas kecemerlangan anda.

No comments: