Friday, May 18, 2012

Tahniah dan Syabas Para Atlet SMK Benut



17 Mei 2012 – Majlis Meraikan Kejayaan Atlet SMK Benut ketika menyertai pertandingan peringkat Kebangsaan, Negeri dan Daerah Tahun 2012 (Januari – Mei) telah diadakan dengan jayanya pada hari ini. Majlis ini dikelolakan oleh Unit Kokurikulum SMK Benut.

Majlis dimulakan dengan perarakan masuk para atlet SMK Benut yang berjaya mengharumkan nama sekolah ke dalam Dewan Baiduri semasa perhimpunan khas yang diadakan pada hari ini. Majlis penyampaian piala dan sijil turut diadakan yang telah disempurnakan oleh Encik Mastura Aladdin Bin Masro (Pengetua, SMK Benut). Beliau mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua atlet SMK Benut yang berjaya dengan cemerlang dalam penyertaan pertandingan yang diadakan. Beliau mengharapkan kejayaan berterusa kepada SMK Benut dalam pertandingan yang lain. Akhir sekali, beliau mengharapkan penglibatan yang lebih menyeluruh dalam kalangan pelajar yang lain dan tunjukkan bakat yang ada.

Kemuncak majlis ini ialah majlis jamuan tengah hari yang diadakan di Kantin SMK Benut. Warga SMK Benut mengucapkan tahniah dan syabas kepada para atlet yang berjaya dengan cemerlang.











No comments: