Wednesday, May 11, 2011

Tahniah Pasukan Kadet Bomba dan Penyelamat SMK Benut 2011



Warga SMK Benut mengucapkan syabas dan tahniah kepada Pasukan Kadet Bomba (Perempuan) yang telah berjaya mendapat tempat KETIGA dalam pertandingan Kawad Kaki peringkat Daerah Pontian yang diadakan pada 27 hingga 28 April 2011 bertempat di SMK Tan Sri Osman Mohd Sa’at.

Pasukan Kadet Bomba SMK Benut turut menyertai Pertandingan Kawad Kecekapan anjuran Pasukan Bomba dan Penyelamat Daerah Pontian yang diadakan pada 3 Mei 2011 bertempat di SMK Tan Sri Osman Mohd Sa’at. Pasukan Kawad Kecekapan Campuran telah mendapat JOHAN. Seterusnya, Pasukan Kawad Kecekapan Kering (Lelaki) dan Pasukan Kawad Kecekapan Kering (Perempuan) telah berjaya mendapat NAIB JOHAN.

SMK Benut telah berjaya mendapat tempat NAIB JOHAN keseluruhan pertandingan yang diadakan. Seramai 5 orang pelajar (Ummi Norshila Binti Abd Rahim, Siti Nur Falahiah Binti Mohd Amin, Nurul Khalidah Binti Abd Samad, Nurul Fitria Binti Muhammad Said dan Siti Nor Raihana Binti Ahmad Bastono) telah terpilih untuk ke peringkat Kebangsaan yang akan diadakan pada 16 Mei 2011 di Pusat Latihan Bomba dan Penyelamat, Bandar Penawar, Johor Bahru, Johor.

Tahniah dan syabas diucapkan.














No comments: