Sunday, April 7, 2019

Majlis Penganugerahan Murid Cemerlang 2018


3 April 2019: Satu majlis penganugerahan murid-murid cemerlang tingkatan 1,2,4 dan 6 telah dijalankan pada hari Rabu (3 April 2019) di Dewan Baiduri, SMKB. Murid-murid ini telah diberi sijil penghargaan dan cenderamata tanda terima kasih sekolah atas segala usaha yang ditunjukkan sehingga memperoleh kejayaan yang cemerlang dalam peperiksaan.

            Majlis dimulakan dengan upacara penyampaian anugerah kepada murid tingkatan 4 melalui Anugerah Murid Terbaik Keseluruhan Tingkatan 4 Tahun 2018 dan Anugerah Terbaik Mata Pelajaran Tingkatan 4 Tahun 2018. Anugerah disampaikan oleh En Zulfidy bin Hj Monel, Pengetua SMK Benut diiringi oleh Pn Hjh Asiah bt Yamin, Penolong Kanan Tingkatan 6. Majlis seterusnya disambung dengan majlis penyampaian anugerah tingkatan 6, tingkatan 1 dan tingkatan 2. Sebelum majlis berakhir, persembahan bicara berirama oleh wakil murid yang akan mewakili sekolah ke peringkat daerah. Majlis berakhir pada pukul 8.50 pagi.


Tahniah diucapkan kepada semua penerima anugerah. Semoga kejayaan ini dapat diteruskan dan akan lebih maju jaya di masa hadapan













No comments: