Friday, March 4, 2011

Amanat, Pesanan dan Harapan Pengetua SMK Benut



1 Mac 2011 – Amanat, Pesanan dan Harapan daripada Encik Hasnan Bin Jaffar (Pengetua, SMK Benut) kepada para pelajar tingkatan 3, 5 dan Pra Universiti telah diadakan di Dewan Baiduri, SMK Benut dengan penuh bermakna sebagai penyuntik semangat kecemerlangan kepada para pelajar untuk belajar bersungguh-sungguh dan memastikan kecemerlangan akademik, sahsiah dan disiplin bertambah baik dan seterusnya memastikan SMK Benut terus cemerlang.








Sebelum itu, Tuan Pengetua turut sudi hadir untuk majlis makan malam (28 Februari 2011) bersama para pelajar Asrama (Asli), SMK Benut. Beliau turut memberikan nasihat dan harapan kepada para pelajar supaya teruskan kejayaan cemerlang dan memastikan pelajar tidak ketinggalan dalam pencapaian akademik. Jadikan asrama sebagai tempat untuk meningkatkan pelajaran kerana pelbagai kemudahan dan prasarana yang disediakan dapat membantu mendisiplinkan pelajar dan seterusnya memberikan peluang yang selesa untuk pelajar belajar. Tuan Pengetua juga telah sudi bersama-sama meraikan majlis ulang tahun pelajar asrama yang menyambut hari ulang tahun pada bulan Januari hingga Februari.











Tuan Pengetua turut menyampaikan amanat, pesanan, dan harapan kepada para pelajar SMK Benut pada perhimpunan khas yang diadakan pada hari Rabu, 2 Mac 2011 di Dataran Perhimpunan, SMK Benut. 








Kami warga SMK Benut berjanji akan menunaikan serta memastikan kecemerlangan SMK Benut terus cemerlang. Insyaallah.

No comments: