Sunday, March 6, 2011

Jamuan Persaraan Tuan Pengetua di Grand BlueWave Hotel, Johor Bahru



5 Mac 2011 – Majlis Semarak Kasih Semarak Budi khas untuk Persaraan Pengetua ke-10, iaitu Encik Hasnan Bin Jaffar telah berjaya diadakan pada hari ini semasa makan tengah hari di Grand BlueWave Hotel, Johor Bahru. Majlis yang dikelolakan oleh Kelab SEGUGUS sesi 2011-2012 di bawah pimpinan Encik Abdul Rahman Bin Zainal yang walaupun cukup sederhana tetapi penuh bermakna kepada yang diraikan.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah Puan Hajah Rohani Binti Abd Manaf (Pemangku Pengetua, SMK Benut), Puan Hajah Andi Audrayanah Binti Mohd Noh (Pengetua, SMK Sri Tanjung), PIBG dan tetamu jemputan yang diundang bagi bersama-sama memeriahkan majlis tersebut.

Sebelum itu, Encik Hasnan Bin Jaffar serta isteri telah diminta menyempurnakan majlis pemotongan pulut kuning sebagai tanda sambutan ulang tahun beliau yang ke-58 dan yang dibuat khas daripada Kelab SEGUGUS.

Pelbagai persembahan turut diadakan daripada warga SMK Benut seperti persembahan tarian zapin, nyanyian diringi pemain gitar dan persembahan muzik menggunakan piano daripada pelajar yang diundang khas.

Penyampaian hadiah daripada individu guru turut disampaikan pada majlis ini. Sesi penggambaran sebagai kenang-kenangan dan bersalaman dengan yang diraikan turut diadakan.

Kami Kelab SEGUGUS mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini. Selamat Bersara dan Berbahgia kepada Encik Hasnan Bin Jaffar serta keluarga. 





























No comments: