Friday, September 14, 2012

Majlis ‘Morning Tea’ Ibu Bapa Pelajar ‘Perfect Score’ PMR 2012


14 September – Majlis ‘Morning Tea’ bersama-sama ibu bapa atau penjaga pelajar ‘Perfect Score’ PMR 2012 telah berjaya diadakan pada hari ini di Sanggar Kokurikulum. Majlis bermula jam 9.30 pagi.

Majlis ini diadakan pada hari ini untuk membincangkan program peningkatan akademik seterusnya kepada anak-anak mereka yang terpilih dalam Program Menggilap Mutiara Bintang Ku Bersinar PMR 2012. Selain itu, turut diadakan majlis perbincangan dengan guru cemerlang dan kaunselor berkaitan pencapaian anak-anak mereka dalam peperiksaan percubaan PMR 2012.

Encik Selamat Bin Haji Mon (Penolong Kanan Pentadbiran, SMK Benut) turut menyampaikan ucapan alu-aluan kehadiran ibu bapa atau penjaga yang hadir pada hari ini dan mengucapkan terima kasih atas komitmen dan kerjasama yang ditunjukkan demi memastikan pencapaian cemerlang PMR 2012.

Semoga pelajar yang terlibat dalam program ini terus bersedia dan memantapkan lagi kefahaman serta latihan semua mata pelajaran yang diambil. Seterusnya memastikan kecemerlangan milik anda.













No comments: