Tuesday, November 17, 2009

Majlis Persaraan, Perpindahan dan Jamuan Akhir Tahun Kelab SEGUGUS 2009



16 November 2009 – Majlis Persaraan, Perpindahan Perkhidmatan dan Jamuan Akhir Tahun anjuran Kelab SEGUGUS telah berjaya diadakan di Kukup Golf Resort, Pontian, Johor pada hari ini bermula jam 3.00 petang.

Majlis Persaraan diadakan khas kepada Encik Kamsani Bin Saiman dan Puan Hjh Salmah Binti Omar manakala majlis perpindahan perkhidmatan kepada Puan Lebi Bin Md Taher (bertukar di SMK Parit Betak, Pontian) dan Puan Hafizunnisak Binti Supok (SK Sungai Linau, Simpang Renggam).

Pelbagai acara telah diadakan oleh Jawatankuasa SEGUGUS seperti majlis pemotongan kek hari jadi kepada yang bersara, ucapan khas daripada yang diraikan, cabutan bertuah, hadiah khas dari Koperasi SMK Benut kepada guru-guru yang mendirikan rumah tangga, menerima cahaya mata dan mendapat musibah.

Selain itu, anugerah khas daripada pihak pentadbir SMK Benut kepada guru-guru turut diadakan. Tahniah diucapkan kepada Encik Mazlan bin Ismail yang mendapat cabutan bertuah khas daripada pihak Kukup Golf Resort untuk penginapan sehari.


Jawatankuasa SEGUGUS merakamkan penghargaan, kerjasama dan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini dengan sempurna.








No comments: